zaterdag 4 augustus 2012

Magnolia kerstkaart

Hallo Allemaal,
Leuk dat je weer even een bezoekje komt brengen op mijn blog.
Je kunt wel merken dat het vakantie is, het is zo rustig in blogland.
Ook wij zijn er heerlijk een weekje tussenuit geweest,dus ik heb weinig geknutseld
wel een kerstkaartje gemaakt want ook daar moet je weer een keertje mee beginnen.
Het papier dat ik gebruikt hebt is van (Kaisercraft)
de magnolia stempel is ingekleurd met distressinkt.maar het is niet zo gelukt als wilde, maar ik vindt het toch zonde om hem weg te gooien.
verder is dekaart afgewerkt met kant en bloemen en een belletje.
Ik ben benieuwd hoe jullie hem vinden .
Liefs Trudy

11 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Trudy,lief dat meisje,mooi ingekleurd.
    Heel mooi papier en details.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem schitterend hoor Trudy, wat een leuke stempel ook.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is prachtig Trudy!!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja,het is zeker rustig in of op blogland!!!!
    Ik vind je kerstkaart echt mooi hoor,zelf kan je best wel eens niet tevrede zijn ,heb ik ook af en toe last van.
    Groeten
    WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauwwwwwww wat een hele mooie kaart Trudy en je stempel schitterend wat leuk. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een super mooie kerstkaart in prachtige kerstkleuren! Mooie details, leuke bel en wat een schattige Tilda! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kerstkaart heb je gemaakt Trudy.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  8. IK vind het ee prachtig kerstkaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo Trudy. schattige kaart hoor. ik ben ook weer terug na lange afwezigheid. ik ga t weer oppakken dus kom wer regelmatig kijken. groetjes Antonia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een super leuke kerstkaart trudy.
    en mooi papier heb je gebruikt.
    groetjes van an

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Trudy, ik ben terug van vakantie en nu alles mooi aan het bewonderen en dit is werkelijk prachtig!!! Lieve groetjes, chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je m'n blog kom bezoeken ,
en heel hartelijk bedankt voor de lieve reacties.

How nice that you come visit my blog, and thanks for the nice comments.

Liefs Trudy