woensdag 5 oktober 2011




Hallo Allemaal
Hier weer een paar kerstkaarten van mij,
deze kaarten heb ik heel simpel gehouden want ik vindt het papier zo mooi dat het geen toevoegingen nodig heeft,
het Sara Kay stempeltje is ingekleurd met copics.
Ik ben benieuwd hoe jullie de kaarten vinden.
Liefs Trudy


Hello Everybody
Here again a few Christmas cards from me,
these cards, I kept very simple because I find the paper so much that it needs no additives,
The magnolia stamp is colored with Copic.
I am curious how you find the cards.
Hugs Trudy

23 opmerkingen:

  1. Nee, dat heeft het zeker niet, dit is gewoonweg schitterend!! Heel mooie kaartjes!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterende kaarten Trudy met prachtig papier!! Op de onderste kaart heb je een Sarah Kay afbeelding en geen Magnolia (ik heb die stempel ook vandaar dat ik het weet)
    groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  3. prachtig zijn deze chique kaartjes in die mooie kleurtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja je Hebt helemaal gelijk Marlies een foutje van mij,
    ik heb het snel hersteld Bedankt.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn mooi Trudy!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. prachtig en wat een mooi papier, de kerstman is ook al zo mooi.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. SCHITTEREND Trudy!!!
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterend en heel mooi gekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Trudy
    Wat een mooie kerst kaarten.
    Ja,je hebt gelijk,als je super mooi papier hebt,
    is t zonde om het te verbergen.

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaarten Trudy, en inderdaad het papier niet altijd verstoppen.

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauuuuw wat een super mooie kerstkaartjes

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een schitterende kaarten Trudy,lief die stempel,heel mooi papier gebruikt.

    Liefs Riet.xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een mooie kerstkaarten heb je gemaakt zeg echt geweldig papier

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat leuke lieve kaartjes,ik vind ze alle twee mooi!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooie kerstkaartjes!
    Vooral de eerste vind ik super!
    Zonder cutie kan het dus ook heel erg mooi worden!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  16. schitterende kerstkaarten trudy
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Superb cards, Trudy!!!
    Big hugs, Murielle

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat simpel ook heel mooie kan zijn , bewijs jij met deze kaarten, héél móói.

    Groetjes, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kerstkaartje Trudy, vooral de bovenste vind ik super mooi!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hele mooie kerstkaartjes Trudy! Prachtig papier inderdaad en het afdrukje is heel schattig.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super zijn ze! En inderdaad is het papier bijna te mooi om er veel aan te doen.
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. so nice card..so pretty
    I love sarah kay.
    I looooove
    vero74

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je m'n blog kom bezoeken ,
en heel hartelijk bedankt voor de lieve reacties.

How nice that you come visit my blog, and thanks for the nice comments.

Liefs Trudy