zondag 28 augustus 2011


Hallo allemaal.
Ik heb deze keer weer een kerstkaart gemaakt,
Het papier is van Maja Design
verder heb ik de kaart afgewerkt met een magnolia stempel die is ingekleurd met distress inkt.
geponste bloemen en lint en een tekststempel.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne zondag toe en tot de volgende creatie.
Liefs Trudy

Hello everyone.
Once again I made ​​a Christmas card,
The paper is Maja Design
I also finished the card with a magnolia stamp was colored with distress ink.
punched flowers and ribbon and a text stamp.
I wish you all a pleasant Sunday, until the next creation
Hugs Trudy

25 opmerkingen:

  1. Zit je ook al lekker in de kerstkaarten Trudy.
    Ik wil me er ook toe gaan zetten :-)
    Mooi kaartje hoor!

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg leuk kerstkaartje,ze is mooi ingekleurd en prachtige staat die ferme strik erbij!

    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kerstkaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kerstkaart Trudy, bij mij komt er nog niet zo veel van. Ik vind de kleuren die je gebruikt hebt heel erg mooi.
    Groetjes Gretha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Trudy, je kerstkaart is heel mooi, mooie kleuren ook.
    Ook jij nog een fijne dag,en tot de volgende creatie.
    Lieve groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtkerstkaart, Tilda is prachtig ingekleurd en heel mooi papier heb je gebruikt.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Als ik dit kaartje zie,heb ik echt zoiets van laat maar komen hoor!
    Super!
    Groetjes Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig mooi kerstkaartje! Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart Trudy,lief die stempel,zo mooi ingekleurd.
    En wat is dat mooi papier zeg,super.
    Leuk je nieuwe foto,daar ben je echt jonger op.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een schatje op dat prachtige kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ik vind je kaartje echt super leuk en zo mooi ingekleurd

    BeantwoordenVerwijderen
  12. What a sweet and adorable card,love this cute image!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oh Trudy, your card is just adorable!!!
    Beautiful colors.
    Big hugs, Murielle

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wauw Trudy, wat een beeldschone kaart! Groetjes, Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het is een echte beauty! Heel sfeervol!

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een onwijs mooie kaart Trudy, ziet er super uit !

    groetjes AStrid

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooi kaartje weer Trudy,
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtig kaartje!!
    Ik vind het echt een plaatje!
    groetjes, Agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een plaatje van een kerstkaart Trudy! Je hebt Tilda ook erg mooi ingekleurd.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  20. schitterende kaart trudy
    erg mooi gemaakt
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. woooow so beautiful card, love it!!!!
    hugs Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hoi Trudy.
    Allereerst de komplimenten voor je L O s
    en mooie kaarten.
    En hartstikke leuk dat je me wil volgen.
    En ga jou ook volgen hoor!!!!
    Dus tot een volgende keer

    Groeten WIL

    BeantwoordenVerwijderen
  23. What a beautiful christmas card Trudy!!!
    Lovely papers and sweet image!
    So beautifully put together!!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw Trudy wat een prachtig kaartje weer!! Mooi papier ook!
    Groetjes,
    Hanneke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Een super mooie kerstkaart met prachtig papier en schattige afbeelding!
    groetjes, marlies

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je m'n blog kom bezoeken ,
en heel hartelijk bedankt voor de lieve reacties.

How nice that you come visit my blog, and thanks for the nice comments.

Liefs Trudy